१. |
तलब भत्ता उपलब्ध गराउने सम्बन्धमा । (पत्रमा उल्लेखित निकायहरु सबै)
|
परिपत्र/निर्देशन
|
संगठन विकास महाशाखा |
२०७७-११-१८ |
|
२. |
विवरण उपलब्ध गराउने सम्बन्धमा । (स्थानीय तहहरु सबै)
|
परिपत्र/निर्देशन
|
स्थानीय तह समन्वय शाखा |
२०७७-११-१८ |
|
३. |
जानकारी सम्बन्धमा । (स्थानीय तहहरु सबै)
|
परिपत्र/निर्देशन
|
स्थानीय तह समन्वय शाखा |
२०७७-११-१४ |
|
४. |
सेवा प्रवेश तालिममा सहभागिता गराइदिने सम्बन्धमा । (स्थानीय तहहरु सबै)
|
परिपत्र/निर्देशन
|
अन्य निकाय |
२०७७-११-१४ |
|
५. |
कर्मचारी व्यवस्थापन सम्बन्धमा । (श्री स्थानीय तहहरु सबै)
|
परिपत्र/निर्देशन
|
स्थानीय तह कर्मचारी प्रशासन शाखा |
२०७७-११-१३ |
|
६. |
मानव संशाधन विकास योजना सम्बन्धमा । (स्थानीय तहहरु सबै)
|
परिपत्र/निर्देशन
|
स्थानीय तह समन्वय शाखा |
२०७७-११-११ |
|
७. |
आ.ब. २०७८/७९ बार्षिक बजेट तथा कार्यक्रम सम्बन्धमा ।
|
परिपत्र/निर्देशन
|
योजना तथा अनुगमन शाखा |
२०७७-११-१० |
|
८. |
योजना कार्यान्वयन प्रकृया अघि बढाउने सम्बन्धमा । (स्थानीय तह सूचीमा उल्लेखित)
|
परिपत्र/निर्देशन
|
स्थानीय तह समन्वय शाखा |
२०७७-११-१० |
|
९. |
छात्रबृत्ति समितिको ३३८ औ बैठकका प्रस्ताव र निर्णय ।
|
निजामती कर्मचारी छात्रवृति
|
जनशक्ति योजना तथा विकास शाखा |
२०७७-११-९ |
|
१०. |
छात्रबृत्ति समितिको ३३७ औ बैठकका प्रस्ताव र निर्णय ।
|
निजामती कर्मचारी छात्रवृति
|
जनशक्ति योजना तथा विकास शाखा |
२०७७-११-९ |
|
११. |
वैदेशिक अध्ययन / तालिम छात्रबृत्तिमा मनोनयन गर्ने सम्बन्धमा । (सबै निकाय)
|
परिपत्र/निर्देशन
|
जनशक्ति योजना तथा विकास शाखा |
२०७७-११-७ |
|
१२. |
समन्वय तथा सहजीकरण सम्बन्धमा । (कर्णाली र सुदुर पश्चिम प्रदेशका जिल्ला समन्वय अधिकारीज्यूहरु सबै)
|
परिपत्र/निर्देशन
|
सङ्घीय मामिला शाखा |
२०७७-११-७ |
|
१३. |
Online प्रगति समीक्षा फाराम भर्ने सम्बन्धमा । (श्री प्रमुख प्रशासकीय अधिकृतज्यूहरु, स्थानीय तह सबै, कर्णाली प्रदेश)
|
परिपत्र/निर्देशन
|
सङ्घीय मामिला शाखा |
२०७७-११-७ |
|
१४. |
Online प्रगति समीक्षा फाराम भर्ने सम्बन्धमा । (श्री प्रमुख प्रशासकीय अधिकृतज्यूहरु, स्थानीय तह सबै, सुदुरपश्चिम प्रदेश)
|
परिपत्र/निर्देशन
|
सङ्घीय मामिला शाखा |
२०७७-११-७ |
|
१५. |
कोरियामा अध्ययन छात्रबृत्तिका लागि निवेदन आव्हान ।
|
परिपत्र/निर्देशन
|
जनशक्ति योजना तथा विकास शाखा |
२०७७-११-६ |
|